CRO (Central Reservation Office) Nedir?
Central Reservation Office yani Merkezi Rezervasyon Ofisi, otel çalışanlarına ya da otellerin bünyesinde bulunan veya harici olarak hizmet veren çağrı merkezi çalışanlarına, rezervasyon ve satış süreçlerinde yardımcı olan uygulamalardır. CRO uygulamaları, mevcut durumdaki rezervasyonların ve potansiyel taleplerin en...
Google İşletme Profili Nedir? Ne İşe Yarar?
Google İşletme Profili, işletmenizin internetteki görünürlüğünü artırmak ve daha fazla kişiye ulaşabilmek için kullanabileceğiniz, Google tarafından ücretsiz olarak sunulan bir hizmettir. Bir işletme profili oluşturmanız, kullanıcılar tarafından işletmeniz ve verdiğiniz hizmetler ile alakalı aramalar yapıldığı zaman...
Otelinizin sayfasından satış artırmak için hangi özel teklifleri kullanmalısınız?
Misafirlerinize sunacağınız özel teklifler ile bir yandan işletmenizin satışlarını artırırken diğer yandan misafir memnuniyeti sağlamanız mümkün. Yapılan anket sonuçlarına göre, doğrudan işletmenin web sitesi üzerinden rezervasyon yapmak isteyen potansiyel misafirlerin ek teşvik imkanıyla karşılaştıklarında...
Konuk Yorumlarına Nasıl Yanıt Verilir: Bir Otelcinin Geniş Kapsamlı Rehberi
Neden Konuk Yorumlarına Cevap Vermelisiniz? Google, TripAdvisor veya Booking.com'da okudukları yorumlara göre tesisinizde konaklamayı tercih eden kaç misafir var? Günümüzde, yorumları okumadan, YouTube'da bir uzmanın görüşlerini belirttiği videoyu izlemeden veya ilgilendiğimiz ürün veya hizmet hakkında daha fazla...
Channel Manager (Kanal Yöneticisi) nedir?
Channel Manager, konaklama tesislerinin internet üzerinden müsaitliklerini ve fiyatlarını rezervasyon aldığı online satış kanalları ile senkronize eden, içerik tutarsızlıklarını ortadan kaldıran ve tüm bu işlemlerin tek elden yapılabilmesine olanak sağlayan bir bilgisayar yazılımıdır. Kanal yöneticileri...
Google Otel Yorumları Otelinizi Nasıl Etkiler?
Google, son birkaç yıldır, tıpkı Booking.com gibi, en iyi otel inceleme kaynaklarından biri oldu. Bu sebeple, Google'daki otel incelemelerinde, derecelendirmelerde ve oteller için yerel arama sıralamalarında iyileştirmeler sağlayan şeyler hakkında çok fazla fikir bulunmaktadır. Birçok çevrimiçi itibar yönetimi...
Otelinizin Web Sitesini Nasıl Pazarlarsınız?
Herkes bir otel web sitesine sahip olmanın, otelini internete taşımanın ilk adımı olduğuna inanır. Bu doğru, ancak herhangi bir web sitesinden ziyade ideal olarak çalışan ve potansiyel misafirleriniz tarafından görülebilen optimize edilmiş bir web sitesine ihtiyacınız var. Otel web sitenizi pazarlamayı neden ciddiye...
Meta Arama Motorları Nedir?
Meta Arama Motorları Nedir? Sorgulanmak istenen bilginin tüm veri tabanlarından çekilen sonuçlarını tek bir platformda toplayan arama motorlarıdır. Metasearchler tek bir sorgulama ile konaklamak istediğiniz otelin tüm kanallardaki fiyatlarını önünüze sunarak en iyi siteden en fiyatı bulmanıza imkân...
Otel Web Sitelerinde Yapılmaması Gereken 12 Hata
1.Web sitenizin yavaş açılması ve sekmeler arası yavaş geçiş Bilgiye erişimin giderek hızlandığı günümüzde insanların artık beklemeye tahammülü yok. Yalnızca birkaç saniye içerisinde web sitenizin açılmadığını gören ziyaretçinizin sitenizden çıkış yapma ihtimali oldukça yüksektir. Bu durum dolaylı olarak online...
Online Satışlarınızı Tırmandıracak 5 Süreç Yönetimi
Otellerin online satış süreçleri, pazarlama, satış, müşteri ilişkileri gibi iş alanlarının tamamını kapsar. İşletme gelirlerini artırmak ve marka imajını güçlendirmek için tüm bu iş süreçlerini etkili bir şekilde yönetmek gerekir. Kullanıcı davranışının dönüşmesine paralel olarak güçlü satış kanallarından biri haline...
Otel Gelirinizi Arttırmanın Yolları - Upgrade, Upselling ve Cross-selling
Son yıllarda yaşanan salgın hastalıklar, dış ülkelerle yaşanan krizler ve öngörülemeyen savaşlardan en çok etkilenen sektörlerden birisi de şüphesiz ki turizm oldu. İptal edilen rezervasyonlarla birlikte düşen otel gelirlerini artırmak için otelciler çözümleri ek hizmet satışlarında buldular. İşte bu noktada karşımıza...
2022 Yılında Seyahat Nasıl Olacak?
Otel yorumları analizi ve raporlamaları üzerine çözümler sunan, global pazarda sektörünün önde gelen firmalarından TrustYou, 2022 yılı ve sonrası için seyahat trendlerini Trustyou ekibi yorumladı. Pandemi bize bir şey gösterdiyse, o da seyahatin değiştiği ama kalıcı olduğudur.Covid’den önceki seyahat etme şeklimiz...