GIATA otelinizin bilgilerini, açıklamalarını ve görsellerini otomatik olarak 24 dilde, 70’ten fazla ülkede, 21.500’den fazla web sitesine ve Google My Business profilinize dağıtır!
Bildiğiniz ve bilmediğiniz toplamda 21.500’den fazla kanal otelinizin resim ve bilgilerini GIATA’dan alır. Bu fotoğraf ve bilgilerinizi manuel olarak işleyip dağıttığınızda hem daha az kanala erişebilir hem de erişebildiğiniz kanallarda herhangi bir güncelleme yapmak istediğinizde zorlanabilir ve hatta kontrolü kaybedebilirsiniz. Bu durum satış kaybına kadar yol açabilir.
Bu noktada GIATA size el uzatmakta, açıklayıcı ve satışı destekleyici içeriklerinizin dağıtımını bu 21.500 den fazla kanala gerçekleştirmektedir. Bunun sizin açınızdan tek seferde bir kaç avantajı vardır:
Tadilat, isim değiştirme, yeni bir otel açma vs. sebeplerden dolayı oluşturmak/güncellemek istediğiniz bilgilerinizi tek elden yöneterek bir çok kanalda aynı anda içeriklerinizi güncelleyebilirsiniz.
Ek çaba sarf etmeden dağıtım kanallarınızın sayısını arttırır ve böylece uzun vadede daha fazla doğrudan rezervasyon alırsınız.
Sayısız portalda ve farklı dillerde otel bilgilerinizi güncellemenize gerek kalmadığından, paradan ve zamandan tasarruf edersiniz.
Az sayıdaki birkaç dağıtım kanalına olan bağımlılığınızı azaltırsınız.
Expedia, Google, Kayak, Priceline Partner Network, TripAdvisor, DER Touristik, FTI, TUI, easyJet Holidays, Amadeus, Sabre ve Travelport yanı sıra dünya çapında binlerce orta ve küçük ölçekli şirket dahil olmak üzere çoğu Çevrimiçi Seyahat Acentesi (OTA), Tur Operatörü, GDS/CRS, Havayolu, Yatak Bankaları ve Seyahat Acentesi ile birlikte çalışıyoruz.
Otel mapping, otelinizin yer aldığı OTA ve wholesaler listelerinde otelinize ait adlandırma hataları, tekrarları ve ilgili hataları önlemek için farklı kaynaklardan gelen otel kimliklerini tek bir kaynakta birleştirme işlemidir. Bu işlem, otelinizin doğrudan müdahale edebileceği bir süreç değildir. Verimli ve doğru yapılması, sizin bu kanallardaki ulaşılabilirliğinizi, doğru bilgi sunmanızı kolaylaştırarak satışlarınıza destek olur. GIATA tam da burada devreye giriyor.
OTA’lar, yatak bankaları, kanal yöneticileri ve GDS'ler gibi iki veya daha fazla kanaldan bilgi sağladığında yineleme ve tutarsız listeleme meydana gelir.
Genel olarak, otel mapping aşağıdaki ayrıntıları ele alır;
- İletişim bilgileri,
- Adres,
- Posta kodu,
- Genel açıklama,
- Coğrafi konum,
- Politikalar vb.
Otel mapping uygulamaları, farklı kaynaklardaki otelinize ait verileri toplar ve karşılaştırır. Bunu makine öğrenmesi ve yapay zeka algoritmaları ile puanlayarak yapar. Otelinize ait verileri birleştirerek kaynaklardaki ana bilgiyi günceller.
Mesela, diyelim ki oteliniz Sabre'de, birkaç toptancıdan ve Expedia'da yer alıyor. Odalarınızdan birinin gerçek kategorisi “deluxe room”. Fakat her kaynakta farklı şekilde listeliyor. Bazıları buna "Deluxe Double" diyor, diğerleri "Lüks" ve "Özel" gibi terimler kullanıyor. Peki hangisi doğru? Tüm bu tutarsızlıkları manuel olarak düzeltemezsiniz, otelinizde konaklamayı düşünen ve farklı kaynaklarda fiyat arayan insanlar bu birbiri ile uyumsuz verileri görür, sonra da kafası karışmış gezginlerden öfkeli geri bildirimler alabilirsiniz. Ayrıca, bu örnek sadece oda kategorisi içindir, otelinize ait veriler, toptancıdan toptancıya giderken bu süreçte fotoğraflar veya başka içerikler de kaybolabiliyor.
İşte bu gibi durumlarda devreye Giata giriyor. Her kaynakta verilerinizin her zaman tutarlı ve doğru olmasını sağlıyor.
GIATA Kodu; dünyadaki birçok yapının (OTA, Tur operatörü, wholesaler, reputasyon siteleri vs.) ortak olarak kullanabildiği tekil kimlik bilgisidir. Bir başka deyişle GIATA tarafından işletmenize atanan, işletmeniz el değiştirse bile işletmenin ayakta kaldığı süre boyunca sahip olacağı koddur. Bu kod sayesinde işletmede gerçekleşen el değişikliği sırasında yaşanacak bilgi aktarımı eksikliğinin önüne geçilir. Bununla birlikte işletme bilgilerinin yeniden girilip tüm kanalla dağıtılması esnasında oluşabilecek ekstra yüklerden de sizi kurtarır.
GIATA Kodunun bir başka özelliği ise isim benzerliği olan oteller arasında ayrım yapabilme imkanı sunmasıdır. Bu ayrım ile tüm kanallarda yayınlanacak olan işletme bilgilerinizin farklı bir işletmeyle karıştırılma ihtimali engellenmiş olur.
Supplier & Tour Operator Codes
- 107 milyon otel kodu - 500'den fazla sağlayıcı
GIATA coğrafi kodlar
- 1.217.000 enlem ve boylam farklı doğruluk seviyeleri (seviye 1 = otelin ön kapısı)
- GIATA Otel Adresleri
- 1.173.000 otel adresi
- varsa: telefon ve faks numarası, URL ve e-posta adresi
Otel Zinciri Bağlantıları
- Uluslararası otel zincirleri ve gruplarına ait 129.000 otel
GIATA'nın 70 ülkede 21.500'den fazla partner seyahat şirketi/web sayfası vardır.
GIATA Drive ve Google iş birliği hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.