Google Otel Yorumları Otelinizi Nasıl Etkiler?
Google, son birkaç yıldır, tıpkı Booking.com gibi, en iyi otel inceleme kaynaklarından biri oldu. Bu sebeple, Google'daki otel incelemelerinde, derecelendirmelerde ve oteller için yerel arama sıralamalarında iyileştirmeler sağlayan şeyler hakkında çok fazla fikir bulunmaktadır.
Birçok çevrimiçi itibar yönetimi sistemi otellere, konuk yorumlarını doğrudan Google’a gönderme imkanı sunmaktadır. TrustYou kendi misafir memnuniyeti anketi çözümü ile otellerin konuk yorumlarının toplanmasına ve ardından bunları, kendi yorum özetinin altında gösterilmesine olanak tanır. TrustYou bunlarla da sınırlı kalmayıp, Google'da yüz binlerce otel için otel inceleme puanlarını ve inceleme özetlerini de sizlere sunar.
İpucu: Misafirlerinizin hangilerinin online kanallarda yorum yapacaklarını planlayamazsınız ancak Trustyou üzerinden misafirlere göndereceğiniz anketler ile yorumların kimden geleceğini planlayabilirsiniz. Bu şekilde Google’da sadece kullanıcıların kendilerinin yaptığı yorumlar değil, sizin yönlendirdiğiniz yorumlar da görüntülenme şansı yakalar.
https://www.hotelpartner.com.tr/blog/gelir-analizlerinde-en-cok-atlanan-kpi-misafir-memnuniyeti
TrustYou'nun Google'daki TrustScore ve İnceleme Özeti Nedir?
Daha Yüksek Puanlar
Otel incelemelerinin tüm kaynakları (Booking.com, Tripadvisor, Expedia, Facebook vb.) göz önüne alındığında, bir otel hakkında şimdiye kadar toplanan tüm yorumların yaklaşık %50'si kendi misafir memnuniyeti anketlerinden gelmektedir.
TrustYou Anketlerini kullanan müşterilerin, inceleme puanlarından yararlanma oranları diğer kaynaklara kıyasla ortalama %8 daha yüksektir.
Bu sebeple, Google’da iyi derecelendirilmiş yorumların yayınlanması otel puanını artırmada olumlu yönde etki edecektir.
Daha Fazla Etki
TrustYou Anketleri, yorumları sorunsuz bir şekilde analiz ederek bir otelin TrustScore ve yorum özetine entegre eder, bu durum TrustYou'nun tüm yorum eko sistemini (Google, Hotels.com ve Bing) etkiler ve yorumlar dünya çapında milyarlarca gezgine ulaşır.
Doğrudan Rezervasyonlar
Oteller, kendi web sitelerinin içeriğini zenginleştirmek için TrustYou Anketlerinden; inceleme puanları, inceleme özetleri ve tam metin incelemeleri gibi özellikleri yayınlama fırsatına sahiptir.
TrustScore oteller için gerçekten ne anlama geliyor ve neden önemsenmeli?
Kullanıcı tarafından oluşturulan bu içerik, önemli SEO avantajları sağlar. Ek olarak araştırmalar, gezginlerin %95’nin rezervasyon işlemini gerçekleştirmeden önce yorumları okuduğunu göstermektedir. Bu sebeple yorumlar gezginlerin rezervasyon davranışlarında önemli bir rol oynamaktadır. Otel web sitelerinde yer alacak bu ek içerik ziyaretçiler tarafından daha fazla tıklanma alabilecek ve bu da ziyaretçilerinizi rezervasyon yapmaya daha fazla teşvik edecektir.
*Oteller, konuk geri bildirim çözümlerini veya çevrimiçi itibar yönetimi sağlayıcılarını araştırırken, doğru olanı bulduklarından emin olmak için bu potansiyel etki alanlarının üçünü de dikkate almalıdır.
Kaynak: https://www.trustyou.com/blog/guest-feedback-reviews/google-hotel-reviews-really-work